LilySlim Weight loss tickers

sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Olisiko tämä, elämäni viimeinen aloitus?

Sunnuntaina 05.01.2014 vaaka antoi lukemaksi 114,5 kiloa, noin 35 kiloa pudotettavaa normaalipainon saavuttamiseksi. Pituutta on 178 cm, joten realistinen tavoitelukema painolle on 79-80 kiloa näin alkuun.

Ikää on kertynyt 32 vuotta ja nyt on aika ottaa elämä haltuun ja tehdä itsestä se nainen, jonka itse näen mielessäni, mutta peilikuva kertoo jotain toista. On aika asettaa peilikuva ja sisäinen kuva samalle viivalle.

Tämän blogin tarkoitus on seurailla painon suuntaa, yleisiä fiiliksiä, kirjata treenejä ja kunnon kohentumista. Mukavaa jos jaksat seurailla blogiani ja olla mukana tekemässä yhdestä naisesta terveemmän ja todennäköisesti pidemmän iän saavuttavan yksilön, kiitos!

Helppoa ei tästä tule, mutta ei mahdotontakaan. Huomenna alkaa Fitfarmin luotsaaman Superdieetin 6 viikon jakso ja taskussa avaimenperässä roikkuu läheisen kuntosalin aktivoitu kulkuläpyskä. Nyt ainoana esteenä tulevalla painonpudotukselle olen minä itse. Minä, joka olen itse itseni tähän tilaan kasvattanut. En voi syyttää tästä raskautta, sillä olin jo ylipainoinen ennen sitä ja olen edelleen ylipainoinen sen jälkeen. Mikään ei ole muuttunut, ainoastaan se, että kaksi vuorotyö ja pieni lapsi asettavat treenamiselle haasteen. Mutta haasteet ovat voittettavaksi varten.

Lopuksi laitan tämän päivän kuvan kropastani. Tässä se koko komeudessaan on, vatsa rentona. Tarkoitus on näppäistä joka maanantai kuva, samana päivänä kuin punnitus on.


2 kommenttia:

  1. Hei, löysin sattumalta blogiisi. Tahdon toivottaa sinulle tosi paljon tsemmpiä painonpudotukseen!! Sen kanssa myös itse kamppailen ja yritän muuttaa elämäntapaani paremmaksi ja terveellisemmäksi. Jäänpä seurailemaan sinua ja edistymistäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saaga! Onnea ja menestystä myös sinulle!

      Poista